11 mei 2016

Ik lees, jij leest, hij leest | Nick & ik

Dank jullie wel voor alle lieve, aardige en bemoedigende opmerking op mijn vorige blogpost! Fijn!

Aan het schrijven kom ik niet zo toe. Ik heb hier twee examenklantjes rondlopen, die aan het leren zijn. En twee volle weken meivakantie hadden we. Nu kan ik me best terugtrekken in mijn schrijfkamer maar dat is echt gemakkelijker gezegd dan gedaan. Morgen! Morgen ga ik aan de slag met mij nieuwe verhaal!

Ik lees, jij leest ...
Gelukkig hoor ik leuke dingen over mijn nieuwe boek Nick & ik. Daar word ik blij van. Van Evie  hoorde ik dat het boek in België in de smaak valt. Dat is echt leuk: zulke berichten. Krijg ik zin om te schrijven. Morgen dus ... Hieronder een foto die ik van Evie mag plaatsen met haar zoon erop!


Bloesemboek
De dochter van mijn vriendin stuurde me een grappige foto met bloesem op haar exemplaar. Zo is het echt een boek dat uitkwam in de lente, toen de mooie boom bij hen achter het huis in bloei stond. J. was gelukkig positief over mijn verhaal en haar moeder ook. Die wist me weer flink te bemoedigen om door te gaan.


Dat zijn nou jongens!
En ik ben helemaal trots .... dat mijn zoon van 12 mijn boek gelezen heeft! Ondanks zijn dyslexie had hij het heel gauw uit.

 En dat zijn nou JONGENS! Die in België en eentje van mij.
Echt grappig toch?

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk die foto's! Ik kan me goed voorstellen dat het je motiveert om weer snel met een nieuwe aan de gang te gaan:)! Veel succes en plezier bij het schrijven daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn,dat je boek zo goed ontvangen wordt.
    Dat geeft de burger moed.
    Op dus,naar het volgende boek.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker leuk om te horen zeg! Veel succes met je volgende boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik zou graag eens met je willen kletsen over schrijven & bloggen.

      Verwijderen
  4. Leuk zeg, ik hoop het boek aan te schaffen voor mijn meiden om mee te nemen op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Marieke, als je hem echt koopt laat dan weten wat jouw meiden ervan vonden!

      Verwijderen
  5. Dat is zeker leuk! Veel achrijfplezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor je dat je boek zo in de smaak valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je zoon het al gelezen heeft is toch wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik noooooooit verwacht :-)

      Verwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.