13 apr. 2016

In de krant: Nick & ik

Maandagavond kreeg drie blije appjes: Je staat in de krant! In de krant? Oh, mijn boek! Omdat wij geen abonnement hebben kon ik de advertentie jammer genoeg zelf niet te zien. Maar vanmiddag bracht de vriendin van mijn dochter een kopie ervan (dank je wel Jessica). Nog wat  later  vandaag kon ik de bewuste boekenbijlage lenen bij een buurvrouw om een plaatje te schieten voor mijn blog.


Advertentie Nick & ik
Slim bekeken van de uitgever om zo'n grote advertentie te zetten, een week voordat mijn boek uitkomt. De kleur van de cover is iets bleker dan in het echt. Ik zie er echt naar uit om Nick & ik in eindelijk handen te hebben.

 Best spannend hoor!

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk Aritha, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Altijd fijn als je boek bijna verschijnt. Ik wacht ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Exciting. Shame, for me, that it is not in English.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Aritha,
    wat leuk zo in de krant te komen
    je werk word beloond,gefeliciteerd.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je verdient het,dat je boek in de krant staat.
    Echt geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bijzonder gevoel moet het zijn om je boek in handen te krijgen, maar ook om de spotlights erop gericht te zien #genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Lijkt mij wel heel spannend, zo'n nieuw boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! Gefeliciteerd! Spannend lijkt me dat de uitgave van weer een boek! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg! Hopen dat het goed gelezen wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om dat zo in de krant te zien staan Aritha, spannend he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem4/21/2016

    astublieft nog:))
    groetjes jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.