8 apr. 2016

Eerste hoofdstuk en twijfels

Zowaar! Ik heb het eerste hoofdstuk van mijn nieuwe boek geschreven. Spontaan? Niet helemaal. Ik heb vooraf een fikse beschrijving gemaakt over mijn hoofdpersoon. En ik ben een blog begonnen. Niet mijn blog. Maar eentje van mijn hoofdpersoon. Om haar beter te leren kennen. Met lijstjes en andere dingen.

Die blog zwerft ergens rond op het wereld wijde web. Wie weet kom je hem tegen!


Bedankt voor brainstormen
Heel erg bedankt voor de goede ideeën die jullie aangedragen hebben. Wat het precies wordt weet ik nog niet. In ieder geval een verhaal in deze tijd.

Twijfel
Soms vind ik mezelf maar raar. Dingen verzinnen, een fantasiewereld scheppen, een personage tot leven brengen die helemaal niet bestaat. Ik ben auteur. Ik kàn schrijven. Maar wat is dat nou helemaal? Anderen doen zulk betekenisvol werk!

Rond 18 april verschijnt mijn nieuwe boek. Nog even wachten dus.

13 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee van je om je hoofdpersoon een blog
    te laten te maken,zodat ze echt voor je gaat leven.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik las dat idee ergens en vond het wel leuk!

      Verwijderen
  2. Niet jezelf tekort doen hoor... boeken lezen kan heel ontspannend en tegelijk leerzaam zijn. Dus je werk heeft wel degelijk betekenis!
    Liever groet,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee van dat blog. Ik ben heel benieuwd.
    En schrijven is gewoon jouw talent dat je gekregen hebt. Lekker mee doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ga wel door. Het zijn van die kleine inzinkingetjes

      Verwijderen
  4. Hoezo, anderen doen betekenisvol werk. Jij toch ook? Zeg maar dat ik het gezegd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ... en jij dan! Dank je wel, Evie.

      Verwijderen
  5. Wat er nou mooier je eigen fantasie wereld scheppen
    waar ie kunt gaan en staan waar je maar wil!
    De persoage komen tot leven,dat is echt een gave.
    En Aritha, jij laat mooie dingen achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij doet met woorden wat een schilder doet met verf. Het zet anderen aan het denken en geeft ontspanning ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat er een hoofdstuk is! Als je maar eenmaal een beginnetje hebt gaat de rest ook makkelijk hoop ik : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.