18 jan. 2016

Noa is een beter personage geworden!

Nog één keer hard werken aan mijn boek in spé. Vrijdag kreeg ik een mailtje van mijn redacteur en er stond  een leuk compliment in:

"Wat heb je de knelpunten gigantisch goed weggewerkt! Al de dingen die ik had genoteerd, zijn feitelijk verholpen. Noa is nu ook echt een ‘beter’ personage geworden, absoluut."


Ik wordt er blij van
Complimentjes doen het altijd goed bij mij. Ik word er blij van. Het is de bedoeling dat ik nog één keer door het document ga en de opmerkingen van mijn redacteur er in verwerk. Als me dat deze week lukt hebben wij (zij en ik) de tekst precies op tijd klaar. Daarna gaat mijn verhaal naar de correctie. 

Wanneer kreeg jij voor het laatst een compliment?

16 opmerkingen:

  1. Fijn,zeg! Geniet maar van de laatste week, en ook van het complimentje. Dat kan de hele dag--of week, of zelfs nog langer--zo goed maken, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed joh!
    Ik kreeg vorige week nog een complimentje dat ik een aantal papieren al had uitgeprint en opgeborgen, terwijl mijn man zich afvroeg of die al wel in de map zaten... De meneer die er toen was gaf dat compliment dus via mijn man aan mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn!!
    Vandaag nog, dat ze zo blij met me zijn als overblijfkracht, inderdaad doet dat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd fijn om te horen.. ik zit even te verzinnen.. ik denk vandaag toen mijn man zich bedacht dat de honing voor in zijn eten op was en ik zei dat ik net 2 potten gekocht had.. Hahaha, hij was er blij mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed om te horen zeg! En ja, complimentjes doen eht bij iedereen goed hoor, daarom moeten we ze ook meer uitdelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn,Aritha.
    Een compliment doet je groeien.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn zo,n berichtje Aritha.
    Een compliment,doet een mens goed!!
    groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn voor je dat je deze laatste stap kunt zetten om Noa te brengen waar ze moet zijn. Hanteer je voor je boeken een basis patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Geniet ervan! Ik vind complimenten ook altijd erg prettig. Ik kreeg vandaag nog een compliment op een schrijfopdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Geniet ervan! Ik vind complimenten ook altijd erg prettig. Ik kreeg vandaag nog een compliment op een schrijfopdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg genoeg zou ik het niet weten! En dat terwijl ik er dol op ben!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Complimenten werken altijd hé. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een compliment ( klopje op de schouder) altijd fijn te ontvangen. Geeft een mens moed! Gisteravond van mijn vrijgezelle zwager die kwam eten. Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een compliment ( klopje op de schouder) altijd fijn te ontvangen. Geeft een mens moed! Gisteravond van mijn vrijgezelle zwager die kwam eten. Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Aritha,
    ik wens je veel success om de rest van de correctie van uw nieuw boek te voltooien.

    Groeten uit Duitsland
    Dieter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om te horen, ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.