7 jan. 2016

Ik sta in de catalogus!

En toen kwam de catalogus van mijn uitgever door de brievenbus. Ik bladerde hem snel door. Zou mijn boek er in staan? Ja hoor! Gauw een foto voor mijn blog! Kijk hier staat Nick & ik. Ik vind het zo spannend en leuk!



Blauw en groen oog
Ik zie nu dat mijn boek 160 pagina's telt. Het verhaal zal ook als E-book te koop zijn. Wat ik erg leuk vind is dat de ogen van Noa (hoofdpersoon) echt blauw en groen zijn! Precies zoals ik het beschreven heb. Echt gaaf!

 
Het boek verschijnt in april en kost bijna 11 euro.

19 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik wil 'm kopen tzt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier mag je terecht trots op zijn,Aritha.
    Proficiat !

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus dat weet je zelf van tevoren ook niet, hoe het eruit komt te zien.
    Actueel onderwerp, wat ik nog niet eerder voorbij heb zien komen. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi zeg! Goed gedaan!
    Ik ben heel benieuwd naar je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Alleen heb ik twee jongens :-)
    Maar misschien als mijn nichtje ouder is, ze is pas drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Weer een extra stap richting "het boek komt er echt", vind ik altijd ;-)
    Had je de omslag van tevoren helemaal niet gezien? Hij is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf joh! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik ga het boek kopen als het uit is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Aritha.
    Ik ben erg benieuwd naar je boek.
    Er komt vast wel een link tzt om het te kunnen bestellen.
    Groetjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Aritha.
    Ik ben erg benieuwd naar je boek.
    Er komt vast wel een link tzt om het te kunnen bestellen.
    Groetjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt leuk, gefeliciteerd! En ik weet zeker dat tweede dochter deze graag wil lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk joh, gefeliciteerd.
    Het is toch altijd heel bijzonder om een boek van jezelf in een catalogus te zien staan, tenminste, vind ik.
    Leuk detail ook, dat van die ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aritha,dit is toch wel heel fijn voor je....
    het uitgeven van je boek,en ook nog eens in de catalogus.
    gefeliciteerd!
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zeg! Het lijkt me heel bijzonder om je boek in een catalogus te zien.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd zeg, dat is echt leuk... opvallend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk Aritha! Daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.