27 nov. 2015

Mijn manuscript is weg. Feestje?

Hij is weg. Mijn manuscript is weg. Ik bleef maar verbeteren en schrappen. Mijn redacteur mailde me dat ze mijn manuscript nu echt  zo spoedig mogelijk wilde hebben. Dus duwde ik op de verzendknop. Nu is mijn definitief bewerkte tekst weg. Het voelt een beetje raar.
 
Feestje
Mijn dochter vindt dat dit een reden is voor een feestje. Pubers hebben altijd zin in een feestje! Maar ik vier mijn feestje pas als ik mijn boek echt in handen heb. Komen jullie dan ook taart eten?


Wat nu?
Wat zal ik nu gaan doen? Ik heb nog veel schrijfsels liggen, waar ik ooit aan begon. Maar die passen nu niet meer bij mij. Mijn redacteur heeft nog wel een ideetje zei ze een paar weken terug.

  • Heb jij ook een ideetje voor mij?
  • Waar zou je graag een boek over willen lezen?

12 opmerkingen:

  1. Oh, ik schrok! Weg, is je manuscript weg?? Waar is 'ie dan?
    Toen begreep ik het :-)
    Een klein feestje moet wel kunnen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Aritha, mooi dat je boekwerk klaar is
    dat mag gevierd worden...
    Wens je een mooi weekend.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is natuurlijk wel een felicitatie waard,Aritha.
    Een ideetje heb ik niet direct voor je.
    Maar ik weet zeker,dat er weer iets op je pad komt.
    Soms kan een krantenbericht je ineens een idee opleveren.

    Fijn weekend toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch wel een feestje waard, hoor. Een manuscript loslaten vind ik ook altijd moeilijk, maar uiteindelijk moet het toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, een heel klein feestje dan? En dan een wat uitgebreider feestje als je boek er is? Een ideetje zal vast wel op je pad komen. Misschien is het ook wel goed om nu even bij te komen voordat je weer aan het schrijven gaat?
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je dochter heeft gelijk Aritha; ieder hoogtepunt, hoe klein ook, moet je vieren ;-)
    Raar idee zeker hè, dat het nu echt weg is?

    Sorry, aan ideetjes kan ik je niet helpen, ben ik bang... Jouw ideetjes zijn straks vast veel beter dan de mijne, dat weet ik zeker! Al was het alleen maar omdat ze dan van jou zijn.

    Ik kijk uit naar je boek... en naar de taart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat me maar weten wanneer je boek er is, dan kom ik als het even lukt:)
    Fijn dat het af is nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. feestje met een kop lekkere thee kan best ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net als Anita dacht ik dat er echt iets mis gegaan was en het script verdwenen. Mooi om te lezen dat je als schrijfster schijnbaar nooit helemaal tevreden bent met het eindresultaat en blijft verbeteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed joh! En ik hoop dat het feest je een mooi feestje was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je dochter heeft gelijk. Toen ik klaar was met mijn manuscript, wou ik ook feesten. Maar tegelijkertijd voelde het alsof ik mijn baby losliet en dat was moeilijk. Toen ik op de verzendknop drukte, hoopte ik dat er geen fouten meer in mijn manuscript stonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.