10 okt. 2015

Mijn meidenboek komt eraan!

Vrijdagmorgen kwam mijn redacteur op bezoek en ze heeft me weer helemaal enthousiast gemaakt voor mijn nieuwe boek. Mijn manuscript kreeg een positieve feedback. Ik ben heel blij dat zij zoveel werk gemaakt heeft door alle verbeterpunten overzichtelijk voor me op te schrijven.

Aan de slag
Tot december heb ik de tijd om aan de slag te gaan met de verbeterpunten. Sommige dingen schrappen, stukjes toevoegen, hier en daar wat bijschaven of juist iets dikker aanzetten.


In het voorjaar
Als het redigeren goed verloopt gaat mijn meidenroman begin volgend jaar de verkoop in. Nog even hard werken dus! Ondertussen wordt er door de uitgeverij naar een hippe cover gezocht voor: Kijk niet naar de rommel!

Een goede redacteur is echt onmisbaar!

13 opmerkingen:

  1. Wat goed, succes met het bijwerken en schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!
    Je stimuleert me om mijn eigen manuscript ook weer op te pakken. Eens kijken of ik ook in december klaar kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws zeg! Veel plezier met de afrondingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg. Ik ben benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwh Je volgende boek!! Wat leuk!! Sukses met het bijwerken van je manuscript. Dat werkt stimulerend lijkt me. Op naar af!! groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is dus goed nieuws,Aritha.
    Het nog bijschaven zal door dit goede nieuws
    nog beter gaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te lezen zeg! Dus jij hebt het flink druk de komende tijd :-) maar met een mooi vooruitzicht, ik ben benieuwd!
    Warme groet,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht: Hoe het verder gaat met het boek dat af is krijgen we niet te horen. Maar oh, weet ik veel dat daar ook zo lang tijd overheen moet gaan. ...
    Tja, je hebt verstand van schrijven of je hebt het niet; -)
    Ik niet dus. Dat blijkt wel.
    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn Aritha, dat er schot in zit in je schrijf werk...
    wens veel plezier in het afschrijven van je boek!!
    groetjes Christiene...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd fijn, positieve feedback en zeker als je er energie van krijgt om verder te gaan :-). Succes in ieder geval èn veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Aritha,
    vind ik leuk dat je een nieuw boek schrijft. Ik had veel werk met het schrijven over mijn fietstochten. Ik hoop dat het lukt daar over ook een boek te schrijven. Ik heb gezien dat je niet meer op Google+ bezig bent.

    Beste groeten uit Duitsland
    Dieter

    p.S.: ik ben intussen verhuisd naar mijn nieuwe website http://www.rheinland-blogger.net

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.