18 dec. 2014

Winterslaap en decembergroet

Hallo. Misschien dacht je dat ik een winterslaap hield ... en dat is denk ik ook wel een beetje zo. Mijn schrijfwerk staat een op een laag pitje. Ik schrijf wel maar dan vaak op ongeplande momenten.

Ik hoop ...
Opnieuw ergens een ontsteking in mijn kaak. En ik kreeg een nieuwe kuur gekregen. Waarschijnlijk word ik doorverwezen naar een endodotoloog. Ter geruststelling: ik heb weinig pijn maar wel een irritant drukgevoel en minder energie. En ja, ik heb in verband met cystes meerdere operaties gehad aan mijn kaak en hoop dat het inderdaad alleen maar een ontsteking is.


Bedankt!
Bedankt dat jullie mijn blog kwamen lezen dit jaar! Dat vond ik erg leuk! Ik hoop in de toekomst ook weer trouw bij jullie te lezen; onder mijn eigen naar of onder mijn pseudo.

Fijne kerstdagen en God zegene jullie allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Beterschap Aritha.
    Heel verstandig om het nu rustig aan te doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij beterschap Aritha en dankjewel voor een jaar van blogjes. Jij ook een fijne kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap Aritha ik wens je veel zegen toe voor het nieuwe jaar en veel gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je je snel beter mag voelen! Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap Aritha en even rust is ook fijn. Ik wens je ook hele mooie dagen en wellicht tot ergens volgend jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd fijn om weer iets van je te lezen, Aritha! Ik hoop dat je je snel beter mag voelen en dat je de energie terug mag vinden om regelmatiger te werken.
    Liefs en een warme groet,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met alles. Veel vitamientjes eten en veel rusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :-(. Veel zegen voor de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Aritha, een winterslaapje is goed ,maar dat met je kaak dat is minder.
    en wens je beterschap.
    En dan gaat het schrijven strak misschien ook beter........
    Wens je fijne kerstdagen .......
    en een goed en gezond Nieuwjaar.
    Groetje Christiene.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gods zegen op het kerstfeest en in het nieuwe jaar voor jou en je gezin. Maar ook veel beterschap. Het wil niet vlotten met je gezondheid. Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou vrouwtje dat is niet fijn dat je zo een kaakproblemen hebt en hoop dat je er goed aan geholpen kunt worden. Maar vooral dat je gedurende de feestdagen geen last van zult ondervinden die als erg onprettig ervaren zal worden.

    Geniet van je rust en vooral met je gezin en geliefden van de feestdagen.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lees nu je blog.
    Beetje laat, maar net zo gemeend: van harte herstel toegewenst.
    Gezegende dagen voor jou en je gezin.
    Zullen we in het nieuwe jaar een keertje koffie drinken?
    Lieve groetjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beterschap en zegen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat vervelend om te lezen dat je die problemen in je kaak hebt zeg. Dat moet overgaan hoor! Geniet maar van de vakantie en in 2015 zien we je wel weer verschijnen. De boog kan en hoeft niet altijd gespannen te staan hoor.
    Groetjes, gezegende kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.